مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-12سياسي

بسیج با بومی سازی برای حل مشکلات گیلان راه حل پیدا کند


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه هر نقطه از گیلان دارای یک نعمت الهی به منظور رشد اقتصادی است، تصریح کرد: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در هر استان راه حل پیدا کند.

- سردار محمد عبدالله پور در جلسه تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: استکبار به خوبی از امکانات و ظرفیت بسیج آگاهی دارد و به همین دلیل تمام هدفش کمرنگ جلوه دادن این نهاد مقدس در کشور است.

وی یکی از مهم ترین اهداف بسیج را برطرف کردن مشکلات ادارات دانست و گفت: بسیج اقشار باید مشکلات سازمان ها را برطرف کند لذا فقط نباید به ارائه گزارش به مسئولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به بومی سازی بسیج در کشور بیان کرد: در امور اقشار بسیج 17 سازمان وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و نیروهای متخصص بسیار خوبی بوده و در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می توانند تمامی مشکلات را برطرف کنند.

عبدالله پور با بیان اینکه هر نقطه از گیلان دارای یک نعمت الهی به منظور رشد اقتصادی است، تصریح کرد: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در هر استان راه حل پیدا کند لذا یکی از درخواست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج با بومی سازی برای حل مشکلات گیلان راه حل پیدا کند

بسیج با بومی سازی برای حل مشکلات گیلان راه حل پیدا کند